23 octombrie 2014

Review Born Pretty Store Stamp Image Plate QA82

 Bună fetelor,

  A trecut ceva timp de la ultimul review prezentat pe blog, așa că astăzi am luat măsuri. Ieri am primit în cutia poștală 2 colete de la Born Pretty Store, ambele livrate la începutul lunii Septembrie. Acestea conțineau fiecare câte 2 plăcuțe cu modele pentru ștampilat, câștigate la diferite concursuri desfășurate pe blog-ul lor sau pe site. După cum puteți observa și din poze, plăcuțele sunt protejate de o folie albastră din plastic, care se îndepărtează foarte ușor. 
  Plăcuța QA82 are formă octogonală și este imprimată cu 8 modele florale (2 pentru întreaga unghie și 6 modele simple). Este disponibilă la prețul de 2,09 $ (7-8 lei). Pe site, găsiți o gamă variată de astfel de matrițe de-a dreptul superbe! ♥ Și chiar dacă nu sunt o împătimită a acestor accesorii pentru unghii, mi-aș dori tare mult să mai adaug și altele la umila mea colecție de 10-15 plăcuțe.  


  Modelele de pe plăcuța QA82 sunt foarte bine gravate și am fost uimită de transferul perfect pe foaie. În trecut, am avut mici probleme cu anumite plăcuțe de la Bundle Monster sau cele no name.


  Nu sunt cea mai pricepută la ștampilat pe unghii și tocmai de aceea pentru manichiură, am realizat nail decals. Plus că am o fixație, prefer ca modelul imprimat să fie identic pe toate unghiile. 
 Baza a fost aplicată în 2 straturi și este L.A. Colors colecția Color Craze - nuanța Candy Sprinkles. Dacă sunteți tentate de această ojă, o găsiți pe Makeup Shop, la prețul de  9 lei. 

  În concluzie, aceste matrițe sunt de calitate foarte bună și dacă se folosesc oje speciale, garantez că se obțin rezultate excepționale. Despre cele rotunde nu vă pot da prea multe detalii, dar promit să realizez un review cât mai curând și lor.  
 Timpul de livrare al produselor variază și uneori durează prea mult. Acesta ar fi singurul minus pe care l-aș da. Spre exemplu, primul colet de la ei a ajuns în 5 săptămâni, iar pe acestea le-am primit în 6-7. În cazul în care sunteți totuși interesate să dați o comandă, trebuie să știți că site-ul asigură transport gratuit internațional și puteți beneficia de 10% reducere la o comandă, folosind codul BAX31


Cum vi se pare manichiura? Voi dețineți o astfel de matriță? 
Aștept părerile voastre în secțiunea de comentarii.
xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu