25 octombrie 2014

Alphabet nail art challenge - Letter Z

Salut!

  Cu mici regrete, vă anunț că aceasta este ultima postare dedicată Colaborării Alfabet. Am ajuns la ultima literă, Z. Din luna Mai am început colaborarea și se încheie astăzi, în ultima Sâmbătă din luna Octobrie. (a durat 6 luni). Ideea acestei colaborări, mi-a aparținut și cu ajutorul fetelor dintr-un grup de pe Facebook, am stabilit ca prima zi din weekend să postăm pentru acest challenge. 
  Le mulțumesc mult bloggerițelor, care s-au înscris și totodată vreau să le felicit pentru modelele frumoase, realizate special pentru această colaborare. ♥ Nu îmi place să scriu romane, așa că am să revin la postare. M-am gândit că aș putea "împușca" 2 iepuri, pregătind modelul pentru colaborare și totodată să se potrivească și cu noaptea groazei, Halloween-ul. :P Zis și făcut. Manichiura a fost realizată în urmă cu 2 săptămâni, când aveam unghiile coffin.
  Z-ul ales de mine vine de la Zombie. Stropii de mâzgă verde au fost realizați cu 2 oje texturate: Flormar Passionate Dots PD06 și Moyra Vivid Sand #712 Summer Green. Pe unghiile unde am desenat cei 2 zombii, am folosit oja neagră Moyra #35. A durat 2 ore și jumătate să pictez cele 2 capete, cu ajutorul vopselelor acrilice Lidan. Sunt sigură că vă mirați de timpul record pe care l-am atins, însă trebuie să specific că vopselele acrilice nu se usucă imediat. Când realizez desene complexe, unde sunt necesare mai multe combinații de culori sunt nevoită să aștept să se usuce complet ce am desenat până în acel moment. Altfel, desenele mele ar fi haotice și nu ați înțelege nimic din ele. Cine "jonglează" cu nail art-ul știe la ce mă refer. 

Vă las în compania celor 2 și aștept impresiile voastre ca de fiecare dată.

  Am pregătit și un video scurt, cu toate modele realizate de mine pentru această colaborare de la A la Z.


  De asemenea, nu uitați de fetele care s-au înscris pentru litera Z:
  De săptămâna viitoare, urmează să mă înscriu la un nou challenge creat de Oana. ♥ Mai multe detalii veți afla vineri.

Pupici și merci de vizită!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu