04 octombrie 2014

Alphabet nail art challenge - Letter W

Bună!

  Am revenit pe blog, după o săptămână în care nu am mai postat absolut nimic. Am și o scuză și veți afla despre ea în curând. Mai sunt 3 săptămâni și gata colaborarea Alfabet! 
  W este litera la care am ajung și nu, nu am realizat un model water marble. Am vrut ceva nou, diferit și care să se asorteze cu luna în curs. Deja suntem în Octombrie, luna Halloween-ului și am zis să pregătesc un model specific cu această sărbătoare comercială. Dacă tot internetul este plin de decorațiuni, machiaje etc., hop și eu cu o manichiură! 
  W vine de la Witch (vrăjitoare). Am optat pentru 2 oje Golden Rose Rich Color: #18 (cea verde), #41 (cea mov) și Farmasi French Manicure #02. Am desenat cea mai urâtă vrăjitoare ever! Are dinți lipsă, neg, sprâncene mari și o expresie dubioasă. :))
  Un cazan cu poțiune "magică" este și el prezent, alături de Vrăji. Pentru restul unghiilor, am folosit tehnica Water spotted (voiam să obțin aspectul acela de pânză de păianjeni sau de praf). 

Sooo, ce spuneți de vrăjitoare? Este suficient de urâtă?

  Mâine revin cu altă postare mai specială. ♥ Acesta fiind și motivul pentru care am lipsit zilele trecute de pe blog. Mai multe detalii, veți afla chiar în postarea ce urmează.

  Pe final, vă îndemn să le faceți o vizită și colegelor din blogosferă:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu