17 septembrie 2014

Very Me Spring Tenderness - Eternal Pink

  Bună!

  Prima postare pe săptămâna aceasta, este dedicată ojei de la Oriflame, Very Me Spring Tenderness. De cum am zărit-o, am știu exact la ce model o voi folosi. Am primit-o cadou de la Vanina, o fată tare dragă mie, pe care am cunoscut-o prin intermediul blog-ului. Am avut parte de o surpriză minunată din partea ei, în urmă cu vreo 2 săptămâni și anume, un colet plin cu bunătăți.
  Nuanța ojei se numește Eternal Pink. Aceasta este depozitată într-o sticluță feminină, imprimată cu detalii florale aurii. Are pensula scurtă, normală și se aplică bine datorită texturii cremoase. Devine opacă, la al 2-lea strat, iar timpul de uscare este relativ mic. 
  Pentru model, m-am inspirat chiar de la sticluța ojei. ♥ Cu vopsea acrilică aurie de la Moyra, am desenat trandafiri și crenguțe cu frunze. Și așa cum am promis și într-o altă postare, am realizat și un tutorial din poze, pe care îl găsiți mai jos. 

Aceasta este nuanța reală a ojei.
   Recunosc, că îmi place mai mult modelul pictat pe tips, față de cel de pe unghii. :D 


  Dețineți această ojă? Cum vi se pare tutorialul din poze? Considerați că este util? 
Pa-pa! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu