10 septembrie 2014

Pictorial - Autumn flowers nail art

Salut fetelor!

  Revin cu o nouă postare, după o scurtă perioadă în care mi-am lăsat unghiile câteva zile fără ojă. Chiar dacă pe blog nu am fost foarte activă, pe pagina de Facebook am mai postat modele de unghii. Săptămâna trecută, am publicat și un tutorial pas cu pas din poze pentru o manichiură cu flori. A primit foarte multe Like-uri poza cu pricina și am rămas plăcut surprinsă de reacția fetelor care mi-au vizitat pagina. Din păcate, nu dispun de un trepied și un adaptor, ca să pot realiza video-uri cu ajutorul telefonului. Ăsta fiind și motivul pentru care nu am pregătit foarte multe tutoriale până acum. Dar dacă tot a fost apreciat cel de zilele trecute, pentru astăzi am realizat altul nou. Sper să fie o sursă de inspirație pentru unele dintre voi, să vă placă și mai ales să-l încercați.
  De data aceasta, am pictat modelul peste o bază gradient. Aveam în minte de ceva vreme combinația maro-verde mentă. Mi s-a părut potrivită pentru vremea schimbătoare din ultima perioadă. Modelul cu flori a fost realizat în culori tomnatice, cu ajutorul vopselelor acrilice de la Daco. 


  Mi-am propus să postez mai des astfel de Pictoriale. În special, modele mai simple. Așa arată rezultatul final pe toate unghiile:


Ne revedem Sâmbătă, cu modelul pregătit pentru Colaborarea Alfabet.
V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu