23 septembrie 2014

Ombre nails/leaves

Salut!

  Chiar dacă am lipsit câteva zile, nu am uitat de blog și bineînțeles nici de unghiuțe. Sezonul rece și-a intrat pe deplin în drepturi și am considerat că este timpul să renunț la culorile vii. O manichiură ombre cu iz de toamnă, mi s-a perfectă pentru a întâmpina vremea mohorâtă din capitală. La modelul de azi, am folosit 5 oje diferite pentru a reda degradeul de mai jos. 

De la stânga la dreapta: Golden Rose Rich Color #35, Beauty UK West end girl, Natty #339, Farmasi French Manicure #02

  Și pentru că m-am obișnuit să am unghiuțele pictate mai mereu, nu am putut nici de această dată să le las simple. Am pictat cu ajutorul ojelor și a acrilicelor crenguțe cu frunze, inversând de această dată intensitatea culorilor.


Este un model simplu de realizat și sper să reușesc să postez și un tutorial din poze zilele următoare. Voi ce nuanțe purtați în această perioadă?

xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu