13 septembrie 2014

Alphabet nail art challenge - Letter T

Salut!

  A sosit weekend-ul și este timpul să public modelul pentru Colaborarea Alfabet. A devenit un accesoriu indispensabil pentru noi, așa că nici nu am stat prea mult pe gânduri când am ales tema (T de la ). Doar că nu am desenat un telefon mobil, ci unul cu aer vintage.
  Pentru manichiura aceasta, am ales 2 oje: Beauty UK Glam nails - Gobstopper (găsiți review-ul ei aici) și Orkide #604. Pe 2 degete, am pictat un telefon vintage în culori pastel, cu ajutorul acrilicelor de la Lidan. Vopseaua acrilică aurie este de la Moyra. Pe restul unghiilor,  am desenat câteva baloane cu forme de salut comune, asemănătoare cu cele din benzile desenate.
  La final, am aplicat Kallos - Luciu de diamant. Este minunat lacul acesta! Se usucă foarte repede, oferă manichiurii un aspect lucios, nu întinde modelul pictat și este și ieftin (6 lei). 

  Don't forget to call me.

  De data aceasta, sunt mai puține fete înscrise la colaborare. Chiar și așa, vă invit să treceți și pe la ele:

Bye-bye!
Weekend plăcut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu