05 septembrie 2014

Alphabet nail art challenge - Letter S

Bună!

  Scuzați pentru mica absență din ultima săptămână. Nu am reușit să postez o manichiură nouă, dar cât de curând voi lua măsuri. Între timp, vă reamintesc că astăzi are loc Colaborarea Alfabet. 
  Am ajuns la Litera S, iar modelul pregătit de mine nu mai este o noutate pentru colegele din blogosferă. Manichiura a fost realizată în urmă cu o săptămână și postată într-un grup pe Facebook. Luni am participat la un concurs pe Instagram, cu tema "Natura" și chiar dacă nu am câștigat, mi-a făcut plăcere să mă înscriu. Concursul a fost pe bază de voturi, iar tipa care a ieșit pe primul loc este destul de faimoasă pe Instagram. Din start, nu am avut șanse prea mari. :)) 
  În fine, să revenim la postarea zilei. Mă consider o fată modestă și evit să mă laud singură (și nu îmi plac persoanele care se supraapreciază), dar de modelul acesta am fost mulțumită de cum mi-a ieșit. S-ul ales de mine vine de la Ship (corabie, vas).   
  Pentru bază, am folosit Golden Rose Paris Summer Collection #254 și lac matifiant. Am desenat corabia pe 2 degete, cu ajutorul vopselelor acrilice de la Lidan. Cel mai greu mi-a fost să împart desenul, deoarece pe o singură unghie nu aș fi reușit să redau foarte bine toate detaliile. Valurile au fost realizate cu tehnica one stroke, iar norii cu ajutorul tehnicii watercolor. Pescărușii au fost cel mai simplu de pictat (un V în alb și gri). Timpul de realizare a modelului, a fost de o oră. 
  La mâna dreaptă, am desenat o continuitate a imaginii de fundal (m-am limitat la valuri și pescăruși). Tare mi-ar fi plăcut să fiu ambidextră! ♥ Am purtat manichiura câteva zile și pentru prima oară, mi-a părut rău când am șters-o.


  Și săptămâna aceasta, fetele care s-au înscris la colaborare vă așteaptă în vizită:
  
V-am pupat! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu