18 august 2014

Review & swatch Sally Hansen Gem Crush - Lady Luck

Bună!

  Iată că revin și cu prima postare pe săptămâna aceasta. :D Pentru astăzi am pregătit un review la o ojă uitată în sertar. O am de ceva timp și chiar dacă am purtat-o de câteva ori, nu am apucat să scriu mai în detaliu despre ea.
  Vedeta zilei este oja Sally Hansen - Lady Luck. Colecția din care face parte este alcătuită din 8 oje și poartă denumirea Gem Crush. Fiecare ojă, este compusă din 2 tipuri de sclipici în diferite forme, dimensiuni și culori. Mai dețin o singură nuanță (Bling-tastic) din gama Gem Crush și o puteți vedea aici
  Nuanța Lady Luck este formată dintr-o bază transparentă, în care se găsește sclipici fin fuchsia și glitter rotund holografic. Sticluța are un gramaj de 9,17 ml și o pensulă normală. Nu am avut probleme cu aplicarea și nici nu i s-a schimbat consistența. Ca să acopere perfect unghiile, sunt necesare 3 straturi. dar arată bine și în 2. Ca aspect, seamănă puțin cu o ojă texturată, datorită particulelor de sclipici. 
Ca orice ojă cu sclipici rezistă foarte bine pe unghii, iar înlăturarea ei presupune răbdare și metoda cu folia de aluminiu. Fetele pasionate de oje sclipicioase știu acest lucru. :D 

Look at this holographic explosion! ♥
  Pe inelar, am aplicat un strat de ojă albă de la Flormar Supermatte M103. Peste acesta, am aplicat oja Flormar #392, o ojă argintie holografică. Cu vopsele acrilice de la Lidan, am desenat 2 floricele și crenguțe.  Pozele le-am făcut cu Nikon Coolpix L26 și au ieșit puțin neclare. Din păcate, telefonul meu nu a vrut să redea sclipirile holografice ale ojei.
   Colecția Gem Crush este disponibilă pe Beauty In The Bottle, la preț redus: 14 lei/20 lei bucata. De asemenea, s-a dat startul la reduceri la multe oje: China Glaze, OPI, Orly, Essie etc. Dacă sunteți tentate să adăugați oje noi în colecția voastră, vă invit să dați click aici pentru a vizualiza albumul. Oferta este valabilă până pe 24 August.  

 O săptămână frumoasă să aveți! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu