31 august 2014

Nailed It Tag

Salut fete dragi!

  Pentru Duminica aceasta am o postare puțin mai diferită pentru voi. Aveam o promisiune de îndeplinit și anume să realizez tag-ul Nailed It.  


  Ella, a fost cea care m-a nominalizat și îi mulțumesc că s-a gândit și la mine. Mi-am luat inima în dinți și am dat iama în colecția personală de oje. Așa că ieri dimineață, am scos din Helmer o parte din ele și m-am pus pe pozat.

Let's start!  
1. Which color family of nail polish do you own the most of?
  •  Culoarea predominantă este verdele mentă (mint), urmată de turcoaz. Am făcut o mică obsesie pentru aceaste nuanțe și am strâns în jur de 13 oje de diferite texturi. 

2. Name your most favorite memory you associate with a specific polish?
  • Amintirea care îmi vine acum în minte. Hmm... Când am reușit să realizez prima manichiura water marble, cu oje Natty de care să fiu mulțumită. Asta se întâmpla în vara lui 2012. Și acum când văd oje de la firma Natty, le asociez imediat cu manichiura în apă. :))
Primul water marble reușit și postat pe blog în Iulie 2012. A fost și prima postare de pe blog-ul meu. M-am prezentat jalnic.Cuticulele sunt praf.

3. What's your best-kept secret for chip-free polish?
  • Nu am niciun secret anume, deoarece îmi schimb manichiura destul de des. Însă pot spune un mic pont legat de pictura pe unghii. Întotdeauna folosesc lac matifiant înainte să pictez, pentru că aderă mai bine culoarea și reușesc să desenez modelele mult mai ușor.
4. Which brand do you own the most colors and why is that formula your favorite?
  • Vă țineți bine, da? Vă spun din start că nu am contract cu Golden Rose. :)) Am reușit să strâng oje de la diferite brand-uri, mai scumpe sau mai ieftine. Cele de la Golden Rose ocupă un loc fruntaș în Helmer-ul meu, primul sertar fiind dedicat doar lor. Am vândut și o parte din ele, deoarece nu apucasem să le folosesc absolut deloc. Am peste 60 de bucăți doar de la acest brand. Le ador pe cele din gama Golden Rose Rich Color. Formula lor este în topul preferințelor mele: culoare pigmentată, luciu frumos, rezistență de durată și aplicare ușoară. Plus că reușesc să realizez și manichiuri în apă cu ele și pentru mine asta este foarte important.
  Golden Rose - prima parte
  Am încercat să le grupez pe colecții. Scuzați pentru modul de prezentare, dar asta a fost singura variantă de a le poza pe toate, ca voi să le puteți vedea. (zici că le-am scos la tarabă) :)) 

Golden Rose - partea a 2-a
5. Name the polish you like the least in your collection and why you still hold onto it.
  • Ojele de la Flormar din gama Summer Light. Eram atât de entuziasmată când a apărut colecția, că la salariu am dat fuga la stand și le-am cumpărat aproape pe toate. Când am ajuns acasă, am avut un șoc. Erau SUPER translucide! Le păstrez și acum pentru diferite tehnici. Nu m-am îndurat să le arunc, pentru că încă sunt în termenul de valabilitate.
Sunt aplicate fiecare în 3 straturi peste o bază albă.
  Poza este veche de 1 an și un pic. Purtam unghiile mici, mici și mă dădeam cu ojă până atingeam cuticula. Deh... Încă descopeream nail art-ul.

6. Name your holy grail of polish remover?
  • Dizolvantul de la Cien, deoarece Lidl-ul este aproape de mine. :P Uneori apelez și la acetonă. Știu că nu este indicat, dar mă împac mult mai bine cu ea, pentru că nu pierd prea mult timp cu înlăturatul ojei.
7. If you use glitter or nail effects, which is your favorite brand and why?
  • Prefer ojele holografice și texturate. Sclipicioasele nu prea mă atrag, deși am o grămadă. Sunt așa frumoase când le văd la raft, că nu le rezist. Evit să le folosesc la manichiuri, dar mă bucur să le am în colecție. Ca brand, îmi plac cele de la Color Club, Zoya, Golden Rose și Moyra. 
My precious! ♥
  8. Do you match your toes to your nails when you repolish?
  • Foarte rar fac asta. Eu sunt preocupată de manichiură și mai rar îmi fac pedichiura cu ojă la picioare. Curățatul unghiilor și aplicarea top coat-ului sunt suficiente pentru pedi. 
9. Name the specific polishes you've repurchased more than twice to show us your holy grail colors.
  • De la Flormar am recumpărat de 3 ori aceleași oje. Este vorba despre un alb opac - Flormar Supermatte M103, bleu - Flormar Nail enamel #423 și lacul matifiant. 
Am provizii! Și asta-i dovada!


  10. Do you paint accent nails or only use one color?
  • Da! Pe blog-ul meu majoritatea manichiurilor sunt cu unghii accent. A devenit ca o semnătură pentru mine. ♡ Rar folosesc o singură culoare pe unghii. Când fac asta, înseamnă că am aplicat o ojă care are o textură aparte sau o culoare mai deosebită și nu merită să mai adaug altceva.
11. Can you name the oldest polish in your collection?
  •  Cea mai veche ojă din colecție este de la Rapsodi #346, un albastru metalizat. A fost printre primele oje cumpărate la scurt timp după ce m-am apucat de blog. Tot atunci, am cumpărat și Rapsodi #337 și #347. Surprinzător, acestea nu și-a schimbat deloc textura, în ciuda faptului că am dat 1,5 lei/bucata și le am de 2 ani și ceva.

  Bonus: Am și o manichiură mai veche (realizată în luna Februarie) cu 2 dintre aceste oje, pe care nu apucasem să o public pe blog. 



  În încheiere, vreau să-i mulțumesc încă o dată Mihaelei, deținătoarea blog-ului Beauty corner for women pentru nominalizare. Eu nu am să nominalizez pe nimeni, pentru că nu știu exact cine l-a făcut și cine nu. Cel mai bine, vă las pe voi să decideți dacă vreți să-l faceți.

xoxo
.,¡i|¹i¡¡i¹|i¡,.
`”¹li¡|¡|¡il¹”`

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu