05 august 2014

Let me free nail art

Salut fetelor,

  Astăzi vreau să vă arăt o manichiură publicată pe pagina mea de Facebook zilele trecute. Pe data de 2 August a fost International Nail Art Day și mi-am dat seama târziu de acest eveniment. Modelul de azi îl aveam pregătit pentru o altă postare, dar m-am gândit să-l folosesc pe acesta. Voiam de ceva vreme să încerc o manichiură cu aer vintage, cu vrăbiuțe și colivii. Am realizat un gradient în 2 nuanțe (gri și roz) cu ajutorul culorilor acrilice și a unui burețel pentru fondul de ten. 
  Nu apelez foarte des la kitul pentru ștampilat. De cele mai multe ori imprim modelul strâmb sau nu reușesc să-l transfer în întregime. :)) La această manichiură am folosit o plăcuță no name pentru floricele și una de la Konad M83 pentru vrăbiuțe. Colivia și ghirlandele sunt desenate de mine cu vopsea acrilică neagră, deoarece nu am avut o plăcuță cu un asemenea model. La final, am aplicat lac matifiant pentru a sigila întreaga manichiură.  



  Evit să realizez tehnica aceasta cu oje, deoarece sunt un mare dezastru. Fie mi se lipesc bucăți mici de burete pe suprafața unghiilor, fie nu reușesc să fac trecerea de la o culoare la alta așa cum ar trebui. Am testat 2 tipuri de bureței: cei pentru fondul de ten și pe cei de bucătărie. Uneori mi se întămplă să îmi facă mici bule. Am încercat și cu burețelul ușor umed și la fel mi se întămplă... Așa că cea mai bună soluție pentru mine sunt culorile acrilice. Datorită lor, pot curăța cuticulele mult mai ușor cu apă.  De-a lungul timpul, am reușit să realizez în jur de 4-5 modele gradient cu ajutorul ojelor și de care să fiu pe deplin mulțumită. :)) Dacă aveți sfaturi legat de asta, le aștept cu mare drag în secțiunea de comentarii.

Vă doresc o săptămână frumoasă! ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu