27 august 2014

Cute polka dots & flowers

 Bună!

  În ultimul timp v-am prezentat doar modele haioase și m-am gândit că e cazul pentru ceva mai feminin. Nu de alta, dar mie personal îmi place să cuprind o gamă variată de modele pictate pe unghii. Și îmi doresc ca blog-ul meu să fie o sursă de inspirație pentru cine apreciază Nail art design-ul. În prima postare de pe săptămâna aceasta, vă arăt o manichiură florală. 
  La realizarea ei, am folosit China Glaze - Dress Me Up (una din ojele câștigate la un concurs organizat de Nailpolis) și Orkide #691. Ambele au textură cremoasă și acoperă foarte bine în 2 straturi. Cu instrumentul pentru puncte, am ordonat buline pe toate unghiile. Florile cu aer vintage, au fost desenate cu ajutorul vopselelor acrilice Lidan.


O seară frumoasă să aveți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu