12 august 2014

Beauty of the deep sea nail art

Bună fetelor!

  Pentru această postare am ales 2 oje frumoase și perfecte pentru o manichiură de vară cu aer de mare, de plajă. Ojele folosite au fost primite spre testare: Golden Rose Galaxy din partea Cosmania, iar oja Farmec Collection, din partea Farmec.
  Oja Golden Rose Galaxy #11, cu siguranță nu mai este o noutate pentru voi. Sunt convinsă că multe dintre voi deja o dețineți. Este specială datorită texturii de zahăr și particulelor de sclipici din compoziție. De cum am zărit această nuanță în colecția Galaxy, am asociat-o cu frumusețea din adâncul mării. Am păstrat-o special pentru modelul acesta. În compoziția ei, stau fixate particule de sclipici, fire aurii și glitter hexagon de dimensiune medie. Oja a fost aplicată în 2 straturi și nu am avut nicio problemă cu manevrarea sclipiciului pe unghii. Nu există riscul să stai să "pescuiești" glitter-ul din sticluță, deoarece aceasta se află într-o cantitate generoasă. Prețul ojei este de 13 lei și poate fi comandată și online, în cazul în care nu aveți un stand Golden Rose în orașul vostru.
  Cea de-a doua ojă este din gama nouă, Farmec Collection și se numește Green Laguna. Aceasta are o textură cremoasă și devine opacă în 2 straturi. Se usucă rapid și oferă un aspect lucios unghiilor. Prețul ei este de aproximativ 5 lei, un preț modest pentru ceea ce oferă. Și aceasta este disponibilă online alături de celelalte 6 nuanțe noi din colecția de vară.
  Modelul din poză a fost realizat special ținând cont de cele 2 oje. Pe 2 unghii accent, am desenat un imprimeu cu scoici aurii. Le-am pictat cu vopsele acrilice de la Lidan și vopsea aurie de la Moyra.


Dețineți vreuna din ojele folosite de mine? 
xoxo 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu