30 august 2014

Alphabet nail art challenge - Letter R

Salut!

  De data aceasta sunt prezentă la datorie cu un model haios, realizat în urmă cu 2 săptămâni, când aveam unghiile mai pătrățoase. Momentan am revenit la forma rotundă, deoarece mă incomoda puțin cea de dinainte. Colaborarea Alfabet a ajuns la litera R, iar eu m-am inspirat din desene animate. Le urmăream cu plăcere când eram copil pe Cartoon Network. Este vorba despre Road Runner și coiotul Wile E. 
  Baza aplicată este Flormar #423, o ojă utilizată în mod frecvent la diferite modele. Pe cele 2 unghii accent, am încercat să desenez personajele din animație, întâmpinând mici dificultăți legate de spațiu prea mic al unghiilor. Pe Road Runner, am fost nevoită să-l desenez fără picioarele lungi... De coiot nu sunt așa de mulțumită, dar sper totuși să vă amuze interpretarea mea de săptămâna aceasta și să vă readucă aminte de copilărie. 
  Sper că nu sunt singura care a început să învețe limba engleză de pe Cartoon Network. :D Aștept impresiile voastre și bineînțeles să-mi spuneți dacă urmăreați aceste desene animate.


Lista cu fetele înscrise la colaborare:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu