23 august 2014

Alphabet nail art challenge - Letter Q

Salut!

  Tema de săptămâna aceasta mi-a dat bătăi de cap, deoarece am întâmpinat mici dificultăți în a găsi o sursă de inspirație pentru litera Q din Colaborarea Alfabet. Am avut o tentativă eșuată de a realiza un model cu un citat scris (Quote). Și pentru că nu eram pe deplin mulțumită, am schimbat și sursa de inspirație și manichiura. Modelul prezentat mai jos, l-am pictat weekend-ul trecut.
  Inspirația mea vine de la Queen (regină), fiind una din piesele folosite în jocul de șah. Baza de la acest model este China Glaze - Blue Sparrow. Un albastru royal superb, cu mici particule de sclipici bleu în compoziție. După uscare, oja are finish mat, dar eu am ales să aplic top coat. Am cumpărat-o de pe Beauty In The Bottle, la preț redus și este încă disponibilă. A costat 16 lei în loc de 24 lei, reducerea fiind valabilă până mâine (24 August).
  Modelul a fost pictat cu vopsele acrilice de la Lidan: alb și negru. Pe degetul mijlociu, am aplicat ojă albă no name și lac matifiant. Apoi am desenat o tablă de șah și regina. Aceasta am pictat-o cu gri pentru a ieși mai bine în evidență. Pe celelalte unghii, am desenat la baza lor, câte un colț din tabla de șah.  


  Sper să vi se pară interesantă abordarea mea. Și nu uitați să le faceți o vizită și celorlalte fete înscrise la colaborare:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu