09 august 2014

Alphabet nail art challenge - Letter O

Salutare!

  Weekend în sfârșit! Sper că nu a plecat toată lumea în vacanță și că mai sunteți pe recepție, căci urmează postarea mea favorită. Iată-mă la "datorie" cu un nou model pictat pe unghiuțe. Manichiura a fost realizată miercuri. Aveam cu totul altceva pregătit, dar nu am fost pe deplin mulțumită de model. Oricum cel de astăzi se potrivește de minune cu vremea. ♥
  Am ajuns la litera O, eu optând pentru O de la Orange (portocală). Am vrut un model fresh și care să capteze atenția. :D Zis și făcut! Am aplicat baza albă, lac matifiant și mi-am pus imaginația la treabă. Cu ajutorul ojei Flormar Wet look WL 02, am trasat dungi de grosime medie pe toate unghiile. Când acestea s-au uscat complet, am folosit o pensulă pentru trasat linii și vopsea acrilică verde la Lidan, pentru a scoate în evidență dungile trasate anterior.
  Pe toate unghiile am desenat cercuri și jumătăți de cerc cu vopsea acrilică albă. De 2 ori am revenit asupra lor pentru o acoperire perfectă. Când totul s-a uscat, am aplicat portocaliu obținut prin combinarea a 2 culori: roșu și galben, (tot de la Lidan). La final, cu ajutorul unei pensule subțiri și cu vopsea albă, am "secționat" toate cerculețele pentru a le reda aspect de portocală. Manichiura a fost sigilată cu un ultim strat de lac matifiant de la Flormar. Mi-a plăcut mult combinația, motiv pentru care am purtat-o 3 zile (mult pentru mine). :))


Cum vi se pare modelul propus? 
Nu-i așa că v-am făcut poftă de un fresh cu aromă de portocale?
Eu am început prima zi de weekend cu o vizită matinală la dentist, pentru că aseară mi s-a ciobit o măsea.

xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu