01 august 2014

Alphabet nail art challenge - Letter N

Salut!

  Sâmbăta aceasta suntem la litera N din colaborarea Alfabet și așa cum v-am obișnuit de mai bine de 3 luni de zile, astăzi am pregătit o nouă postare. Inspirația mea a venit de la manichiura Newspaper. Am vrut să mă abat de la tehnica deja cunoscută și am schimbat puțin modul de realizare a modelului Newspaper. În loc să folosesc bucățele de ziar, pe care să le imprim pe unghii cu ajutorul apei sau al alcoolului sanitar, eu le-am lipit! 
  Pașii care au dus la realizarea modelului sunt următorii: 
  • Pentru început, am aplicat o bază albă folosind oja Beauty uk din setul Urban girl. Când s-a uscat complet, m-am echipat cu materialele necesare și m-am pus pe treabă. 
  • Am "sacrificat" o factură de telefon, deoarece aveam nevoie de o foaie scrisă doar pe o singură parte. În general, acest model se realizează din bucăți de ziar sau reviste, care sunt imprimate pe ambele părți. 
  • Cu o forfecuță ascuțită, am tăiat bucățile exact după forma unghiilor mele. Am lucrat pe rând fiecare unghie în parte.
  •  Am umezit foile într-un pahar cu apă și apoi le-am așezat cu grijă pe unghii. Cu ajutorul unui șervețel, am înlăturat surplusul și imediat am aplicat lac matifiant deasupra. 
  Nu am vrut să apelez la metoda clasică, deoarece nu se imprimă întotdeauna literele așa cum mi-aș dori eu. Un alt minus este scrisul inversat și că top coat-ul poate strica uneori modelul. Pentru că am ales să aplic lac matifiant, manichiura nu a rezistat mai mult de 1 zi, deoarece am băgat mâna în apă și s-a infiltrat pe marginile unghiei. Dar sunt sigură că dacă aș fi aplicat top coat, ar fi rezistat mai mult. Oricum, m-a amuzat să realizez acest model pentru colaborare și sper să vă placă abordarea mea.


    În încheiere, vă provoc să-mi spuneți câteva cuvinte care v-au sărit în ochi.
      
      De asemenea, vă invit să le faceți o vizită și celorlalte fete înscrise la temă:
    Bye!


    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu