22 iulie 2014

Wishlist Born Pretty Store

Salut fetelor!

  Astăzi revin cu o scurtă descriere a unui magazin online, preferat de mine. Este vorba despre Born Pretty Store, un magazin online cu produse pentru make-up, unghii, haine și accesorii diverse. Am aflat de acesta, când m-am apucat de blog (cu 2 ani în urmă). Am petrecut multe ore "răsfoind" paginile site-ului, la toate categoriile. Interesul cel mai mare a fost pentru secțiunea de Nail art. Prețurile sunt foarte mici și produsele sunt de calitate bună. 
  Aici am descoperit multe oje și produse pentru unghii, care la noi din păcate nu se găsesc. În postarea aceasta, vreau să vă prezint wishlist-ul meu. :D
Primul produs pe lista de dorințe este setul de 4 oje, în nuanțe delicioase. Acesta este alcătuit din 4 nuanțe pastelate, cu glitter fin. ♥

Nu-i așa că sunt adorabile?
sursă: http://www.bornprettystore.com


  Al 2-lea produs este caruselul cu ținte în culori neon. Conține 400 de ținte, rotunde și pătrate (1-2 mm) în culori vii, perfecte pentru vară și pentru fetele care nu au foarte mult timp pentru o manichiură complicată. 


sursă: http://www.bornprettystore.com
Dacă totuși nu sunteți adepta nuanțelor îndrăznețe, pe site găsiți și varianta caruselului în culori pastel.
sursă: http://www.bornprettystore.com

  Și nu se putea să lipsească din lista de dorințe, oja holografică. Ei bine, pe site găsiți o astfel de ojă. Nu dețin o nuanță ca aceasta în colecție și chiar dacă evit ojele închise la culoare, oja de mai jos mi se pare minunată!


Arată fabulos! Este o încântare să o admiri!
sursă: http://www.bornprettystore.com/

  Oja termală, de asemenea a ajuns în topul produselor preferate. Ce o face așa specială? Magia se întâmplă când oja intră în contact cu un mediu mai rece sau când degetele sunt cufundate într-un pahar cu apă. În câteva secunde, aspectul ei se schimbă, rezultând un gradient subtil de la bleu la mov.

sursă: http://www.bornprettystore.com/

  Și muuulte alte produse! Am încercat să vi le prezint pe cele aflate în topul preferințelor mele. 

  Site-ul oferă un program de colaborare pentru bloggerițe. Mai exact, dacă aveți un blog activ, de make-up sau nail art, sau dețineți un canal de Youtube cu tutoriale, aceștia oferă spre testare produse gratuite. Pentru înscrieri, puteți accesa acest link.
  Magazinul asigură transport gratuit internațional și puteți beneficia și de o reducere de 10% din valoarea comenzii dacă folosiți codul BAX31



  Timpul de livrare al produselor variază. Eu spre exemplu, am primit coletul de la ei în 5 săptămâni. Dar am auzit și părerile altor bloggerițe, care spuneau că au intrat în posesia lui mai devreme: 10-14 zile.

Ați dat vreo comandă până acum?
Aștept să-mi spuneți cum vi se pare lista mea cu dorințe și mai ales impresii despre acest magazin online.

Vă pup!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu