16 iulie 2014

Summer water marble nail art

Salutare!

  Manichiura de mai jos, a fost realizată cu 2 zile în urmă, dar astăzi m-am decis să v-o arăt și vouă. Este vorba despre un model water marble, în culori de vară. (my fav ♥)
  Am folosit 3 oje: Flormar Supermatte M103 ca bază, iar pentru manichiura în apă: Golden Rose Rich Color #44 și Orkide #706. Nu am avut răbdare să mai lipesc scotch și mi-am dat seama că nu am curățat foarte bine cuticulele. Dar sper să treceți peste acest aspect. :D Puteți vedea și celelalte modele water marble, realizate de mine de-a lungul timpului aici
  O să vă enumăr produsele și instrumentele necesare realizării manichiurii water marble folosite de mine.

Aveți nevoie de:

  1.  un bol mic (preferabil de sticlă, ceramică). Puteți opta și pentru un pahar de unică folosință, dar aveți grijă cu el. 
  2. apă simplă de la chiuvetă sau apă filtrată (la temperatura camerei);
  3. leucoplast sau scotch de hârtie, pentru a proteja pielea de surplusul de ojă;
  4. un ac/o scobitoare, pentru a trasa modelul;
  5. bețisoare de urechi pentru a șterge dacă este cazul surplusul de ojă;
  6. acetonă;
  7. prosop de bucătărie, din hârtie pentru a proteja suprafața de lucru;
  8. oje de la diferite mărci.
  Sunt anumite oje, mai dense care nu permit împrăștierea lor în apă. De asemenea, este de preferat să încercați ojele cu textură simplă, fără sclipici, sidef, etc. Merg foarte bine ojele noi, față de cele folosite. La început, acestea au consistența lejeră, însă după o anumită perioadă ea se îngroașă și din această cauză nu pot fi folosite la water marble. Până acum am încercat de la Flormar, Golden Rose, Beauty uk, Orkide, Natty. 
  Dacă nu aveți răbdare, vă recomand să nu încercați tehnica. :) Cel mai bun sfat pe care pot să vi-l dau, este să testați înainte ojele pe care le dețineți.




Sunt tare curioasă să aflu, voi ce purtați pe unghii în acest moment. 
Pe curând! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu