09 iulie 2014

Review & swatches - Farmasi #403 & #405

Bună!

  Dacă tot am primit multe bunătăți din partea celor de la Farmasi, a venit timpul să vă prezint alte produse. De data aceasta, am ales din colet, 2 oje care mi-au captat atenția de cum le-am zărit. Am primit spre testare, 2 oje Farmasi din colecția nouă, în nuanţe încântătoare: #403 un verde mentă cu irizaţii în compoziție şi #405 un mov cu subtonuri de roz. Puteţi adăuga și această nuanță în colecția voastră, deoarece este în tendințe. Orhideea radiantă, a fost desemnată culoarea anului 2014, iar eu am considerat că această ojă se asortează perfect cu ea. Întreaga gamă cuprinde 23 de nuanțe noi. 
  Din păcate, la noi nu am găsit o poză oficială cu toate nuanțele, așa că imaginea de mai jos am preluat-o dintr-un catalog disponibil pe un blog din Ucraina.


sursă foto
   
  Mi-am amintit de colierul confecționat luna trecută și le-am pozat împreună. De aici, vă puteţi da seama de mica mea obsesie pentru cele 2 culori. ♥ 


  Ojele le-am aplicat în 2 straturi. Au consistență potrivită, dar care devine puțin vâscoasă când se insistă mai mult de 4-5 secunde cu pensula pe unghie. Sunt depozitate în sticluțe de 11 ml și au pensulă subțire și lungă. Și spre deosebire de colecția veche (cu capac negru), acestea au capacul bej. Uscarea completă are loc în aproximativ 1 minut. Am observat că ojele Farmasi se tocesc la vârfuri după aproximativ 4-5 zile de purtare. Sincer, vă mărturisesc că prefer asta în loc să-mi sară bucăți întregi. Azi vă propun un model de simpatic, de vară.
  De obicei îmi place să-mi pun "amprenta" asupra unei manichiuri. Așa că de data aceasta, am desenat 2 fluturași cu tehnica one-stroke pentru a schimba puțin aspectul.


  Un alt produs despre care vreau să vă vorbesc este dizolvantul Farmasi cu aloe vera. Și acesta se regăsea în colet alături de oje, așa că am început să-l testez de ceva timp. Cred că deja sunteți familiarizate cu recipientul din plastic și mai ales cu sistemul de dozare, care apare și la alte mărci. Descrierea produsului sună în felul următor: Farmasi dizolvant pentru lacul de unghii de Aloe Vera special conceput pentru a îndeparta ușor și complet lacul de unghii. Conținutul de lanolină protejează unghia împotriva îngălbenirii, iar conținutul de vitamina E conferă hidratare unghiei.


  Părerea mea: Primeşte un plus pentru mecanismul de dozare. Am renunțat la sticluțele obișnuite, pentru că întotdeauna risipeam mai mult produs. Mecanismul a funcționat perfect de fiecare dată și nu mi s-a întâmplat ca pompița să rămână blocată. Chiar dacă nu are acetonă în compoziție, curăță imediat oja. Am observat că pielea din jurul unghiilor, nu-mi mai rămâne albă și uscată, așa cum pățeam la alte produse asemănătoare. Dizolvantul are un parfum discret, de aloe vera. Pe site sunt disponibile încă 4 variante: mere, lămâie, căpşuni şi trandafir. Acest dizolvant se găsește la preţul de 6 lei/200 ml.

Lacurile de unghii si produsele cosmetice Farmasi, pot fi achiziționate prin intermediul magazinului online și magazinelor fizice puse la dispoziție în întreaga țară.
De asemenea, noutățile le puteți afla și de pe pagina oficială Farmasi

Cum vi se par cele 2 oje de azi? Vă tentează noua colecție? 
Ați încercat acest dizolvant de unghii?
Aștept părerile voastre, ca de fiecare dată.

Pe curând!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu