07 iulie 2014

Review Farmec Ultrarezistent #29

Bună fetelor,

   Așa cum ați observat și din titlu, astăzi să vă prezint una din ojele primite spre testare de la Farmec. Mai exact, Farmec Ultrarezistent #29. Pe mine nu mă atrag nuanțele închise, dar acest violet superb mi-a captat atenția de cum am zărit sticluța în colet.
  Oja are o formulă perfectă, care m-a surprins plăcut. Este cremoasă și foarte pigmentată și puteți obține opacitate maximă chiar de la primul strat. Eu am aplicat 2 din obișnuință. După cum puteți observa și din poze, are și un luciu superb. Aici găsiți întreaga colecție, la prețul de 7 lei/buc. Un preț modest, ținând cont de ceea ce oferă. Texturile celor 50 de nuanțe disponibile variază, de la cele cremoase, până la cele lucioase sau sidefate. Timpul de uscare este relativ mediu. Oja se menține intactă în jur de 3 zile pe unghii, interval ce poate fi sporit prin aplicarea unui top coat.


  Baza și peeling-ul cuticular sunt cumpărate de mine. Nu le folosesc în mod constant, dar sunt mulțumită de ele. Gelul de îndepărtare a cuticulelor, am observat că nu are efecte imediate. Acestea sunt vizibile după 2-3 utilizări ale produsului. Cel puțin în cazul meu așa a fost. La baza Farmec nu îmi place mirosul, dar oferă un aspect uniform unghiilor.  Sunt curioasă dacă voi le-ați încercat și cum s-au comportat.


  Luna aceasta, cei de la Farmec ne tentează cu oferte atractive, în magazinul online. În perioada 1-15 Iulie, la o comandă dată pe site, primiți cadou 2 deodorante mini Gerovital. Iar dacă achiziționați cel puțin un produs din gama Gerovital Sun, beneficiați și de transport gratuit. Sună tentant, nu-i așa?

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi şi promoţii, susțineți cu un Like pagina Farmec 
și vizitați magazinul online Farmec.

O săptămână minunată să aveți! 
La mine a început foarte bine, deoarece am primit un colet plin cu oje câștigate la un concurs. Am să revin cu detalii într-o altă postare. :D

XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu