23 iulie 2014

Golden Rose Paris Summer Collection #235 & border floral design

Bună fetelor,

  Am tot amânat această postare încă de la începutul săptămânii. Dar astăzi mi-am făcut puțin timp liber să scriu mai în detaliu despre oja folosită și despre model. Oja zilei este Golden Rose Paris Summer Collection #235. Un portocaliu pal, luminos. Pe Cosmania este disponibilă întreaga colecție, la un preț foarte modest, de la 4-5 lei/sticluța.
  Oja am cumpărat-o de ceva timp și am folosit-o și la alte manichiuri, dar pe atunci nu v-am dat mai multe detalii despre ea. Culoarea în sine este drăguță, dar pentru a ajunge la opacitate maximă sunt necesare 3 straturi subțiri. Din păcate, consistența ei este apoasă, fără prea mare putere de acoperire. Oja are pensula normală și subțire, iar timpul de uscare între straturi este relativ mic. Deși nu acoperă foarte bine, după uscare are un luciu frumos. 
  Am profitat de această nuanță simpatică, pentru a decora baza unghiilor cu flori și frunze pictate. Întreg modelul a fost realizat cu vopsea acrilică albă. Când aceasta s-a uscat complet, am folosit diferite combinații de culori pentru a-l colora. Pozele au fost realizate săptămâna trecută, când afară era cam înnorat și din această cauză mi-au ieșit puțin neclare.


Cum vi se pare modelul? Este prea încărcat?
În ultimul timp, am realizat doar modele cu unghii accent.

Ne revedem sâmbătă cu modelul pregătit pentru colaborarea Alfabet!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu