26 iulie 2014

Alphabet nail art challenge - Letter M

Hello!

  Pssst! Sunteți pe recepție? A sosit cea mai simpatică zi din weekend, în care are loc Colaborarea Alfabet! Sunteți curioase să vedeți ce am pregătit pentru litera M de astăzi? Știu eu sigur că da. :P
  Ei bine eu am ales M de la Maleficent! Nu m-am inspirat din cel mai recent film Disney, ci din clasica animație Frumoasa adormită.
  Întreg modelul a fost realizat doar din vopsele acrilice, singura ojă folosită fiind baza albă aplicată înainte. Peste ea, am realizat un gradient cu ajutorul unui burețel și cu vopsea neagră și verde. Inițial am vrut să realizez flăcări cu ajutorul unei oje fosforescente în întuneric. Dar cea pe care o dețin este de proastă calitate și se usucă foarte greu. Așa că am renunțat la idee... :( Modelul l-am pictat la începutul lunii Iunie și l-am ținut secret până astăzi, în folder-ul cu manichiuri nepublicate. Pe degetul mijlociu, am desenat-o pe zâna cea rea în varianta originală. Contur alb, detaliile feței, culori și gata desenul. Manichiura a fost sigilată cu top coat-ul matifiant de la Flormar.


  Mai jos, aveți atașată lista cu fetele înscrise la temă:
xoxo

Un comentariu:

  1. Hmm it appears like your website ate my first comment (it was super long) so I
    guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the whole thing.
    Do you have any suggestions for rookie blog writers?
    I'd definitely appreciate it.

    My web site gotowe zyczenia

    RăspundețiȘtergere