05 iulie 2014

Alphabet nail art challenge - Letter J

Salut fetelor!

  Astăzi se împlinesc 2 luni și jumătate de când am dat startul Colaborării Alfabet. A trecut repejor timpul și am realizat diverse manichiuri funny. Datorită acestei colaborări, am avut ocazia să desenez modele inedite, la care am pus mult suflet și atenție pe detalii. Se pare că am reușit să vă stârnesc curiozitatea până acum și să vă fac să reveniți pe blog-ul meu. :D
  J-ul ales de mine provine de la Joker. Dar nu personajul din animația Batman, ci faimosul bufon din cărțile de joc. :)) Am stabilit culorile, ojele și m-am pus pe treabă. 
Baza este de la Astor fashion studio #240. Voiam o culoare care să fie în contrast cu modelul, așa că această ojă uitată prin sertar, a fost salvarea mea. Când s-a uscat, am aplicat pe toate unghiile, un strat de lac matifiant. Nu sar niciodată peste acest pas când desenez cu acrilice. 
  Pentru că nu dispun de prea mult spațiu, personajul principal (Jokerul) l-am desenat pe degetul mare. Acesta mi-a luat cel mai mult la pictat. (Cam 30 minute, pentru că întodeauna aștept să se usuce complet vopseaua acrilică, înainte să aplic altă culoare). Pentru început, i-am dat formă cu alb. Când s-a uscat complet, am realizat conturul cu negru. Acest pas, m-a ajutat să îi ofer o expresie Jokerului. La final, am revenit cu vopsele acrilice colorate. 
  Pe celelalte degete, am realizat elemente ce au legătură cu acest personaj. Iar pe unghia de la degetul mic, am aplicat top coat-ul Hean Carnival #214. Scuzați pentru poza în care țin mâna ca și cum aș strânge pe cineva de gât. Voiam să surprind întregul model. (așa e când ai degetele scurte) :))
  Am și 2-3 sfaturi pentru fetele care dau vina pe acrilice (că sunt de proastă calitate, că nuanțele nu sunt suficient de pigmentate, etc.) Până acum am lucrat cu vopsele acrilice de la Oumaxi, Daco și mai nou mi-am luat și un set de la Lidan. Trebuie să prindeți ideea cum stă treaba cu aceste culori acrilice. Dacă le folosiți ca atare, (singura excepţie fiind la tehnica one-stroke), nu veți obține desene uniforme, ci doar rezultate nu tocmai plăcute ochiului: desene încărcate din cauza consistenței groase a culorilor. 
  Este suficient o cantitate mică, de mărimea unui bob de mazăre, pe care să o diluați cu apă cu ajutorul unei pensule. Un alt element important, este răbdarea. Dacă nu aveți răbdare să se usuce ce desenați, culorile se amestecă alandala. Nu aveți nevoie de vopsele acrilice profi, scumpe ca să obțineți manichiuri frumoase. Mai ales dacă nail art-ul este un hobby și nu lucrați în domeniu. 



  Lista fetelor înscrise o găsiți mai jos:

Happy weekend! ♥

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu