12 iunie 2014

Shabby chic roses nail art

Bună,

  De data aceasta revin cu o manichiură cu trandafiri pictați. M-am gândit să las deoparte nuanțele pastel și să încerc o altă combinație de culori. Am ales oja verde crud, Golden Rose Rich Color #36. Are un finisaj cremos și este puternic pigmentată de la primul strat. Datorită pensulei late, reușesc dintr-o singură aplicare să acopăr întreaga unghie. Se usucă rapid, chiar dacă are consistența mai groasă. Nu face bule și oferă un luciu frumos. Peste această culoare minunată, am pictat cu vopsele acrilice trandafiri. Deja știți că sunt fană a ojelor Golden Rose. 
  Cele 87 de nuanțe din colecție, se pot comanda de pe site-ul Cosmania, la prețul de 8 lei/buc.

   Capacul sticluței, l-am ornat cu o floricică realizată din sârmă argintie și ojă. Am dat peste acest tutorial super drăguț pe Youtube și de acolo m-am inspirat. :D Dacă aveți timp și sunteți pasionate de handmade, merită să-l vizionați. ;)


Cum vi se pare culoarea? Ați purta-o?

Ne revedem Sâmbătă cu modelul pregătit pentru litera G, 
din cadrul colaborării Alfabet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu