05 iunie 2014

Review & swatch Inglot #947

Bună fetelor,

  Săptămâna trecută, am intrat în posesia primei oje Inglot. Am fost foarte bucuroasă s-o primesc, având în vedere că are culoarea anului 2014: Radiant orchid (Orhidee radiantă).
  Oja vine depozitată într-o sticluță de 15 ml, iar pensula este normală. Aceasta este numerotată pe capac #947. Are prețul de 42 lei și poate fi cumpărată prin comandă telefonică la 0724 INGLOT sau de la singurul stand din București, situat în Băneasa Shopping City. Formula ei este subțire, dar cremoasă. Nu m-a dat pe spate la acest capitol, ținând cont de prețul măricel pe care îl are. Puterea de acoperire a primului strat, m-a dezamăgit deoarece nu acoperă unghia. La al 2-lea strat devine mai opacă. Eu am aplicat 3, pentru rezultatul din poze. Îmi place în schimb, luciul pe care oja îl oferă și timpul rapid de uscare. Rezistă pe unghii cam 3 zile. Pe urmă începe să se tocească la vârfuri, dar nu este foarte deranjant aspectul.
  Am pozat unghiuțele, alături de o orhidee în ton cu ea.


Cum vi se pare oja? Vă tentează această nuanță? 
Aveți alte culori din colecție?

Pe curând!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu