30 iunie 2014

Review Farmasi Manicure French Set 02

Bună!

  Pentru astăzi am pregătit o postare mai lungă, cu poze și detalii despre unul din produsele primite spre testare de la Farmasi. Sunt convinsă că ați auzit de acest brand, ce acoperă o gamă largă de produse. De la make-up și până la cele pentru îngrijirea personală. În țara noastră, acestea sunt disponibile atât online, cât și în magazinele partenere. Pentru a afla exact dacă în localitatea voastră există un magazin Farmasi, puteți accesa acest link
  Săptămâna trecută, am avut parte de o surpriză minunată, deoarece am primit un colet din partea lor, plin cu bunătăți pentru unghii. Mai jos aveți poza cu tot ce se afla în colet. ♥


  Primul produs pe care am ales să vi-l prezint astăzi, este setul Farmasi Manicure French 02. Nu aveam un astfel de set, așa că acest kit a fost binevenit. Acesta vine ambalat într-o cutiuță de culoare roz pudrat, cu dungi albe și imprimeu cochet. 
  Setul conține 3 oje: baza roz #12, oja albă #02 și top coat-ul #01 + o folie de benzi pentru french. Ojele au pensula normală și un gramaj de 11 ml. Consistența lor este potrivită și devine opacă la al 2-lea strat. Din păcate, nu vă pot spune prețul acestui set, deoarece pe site nu apare. Dar sunt sigură că este disponibil în magazine.


  În această poză apare și uleiul pentru cuticule, Farmasi Original Nourishing Cuticle Oil. Acesta se prezintă într-un tub simpatic, cu pensulă moale din plastic. Recipientul are gramajul de 2,5 ml și la capăt este dotat cu o rotiță. Are un parfum discret de lămâie, iar pe lista de ingrediente apare scris: parafină lichidă. Se găsește aici la prețul de 10 lei.
  Poate fi utilizat pe parcursul zilei, când simțim cuticulele foarte uscate, sau seara la culcare. Îmi place cum se prezintă, deoarece îl pot lua în geantă, fără a exista riscul să curgă. Rotița odată răsucită, nu mai poate fi dată înapoi.



  Pentru manichiura french, am ales să aplic baza roz în 3 straturi subțiri. Când s-a uscat complet, am decis să trasez french-ul cu pensula ojei, fără a folosi benzile din set. La final, am revenit cu mici retușuri asupra liniei de zâmbet cu ajutorul unei pensule subțiri de nail art, mai veche. Pe inelar, am realizat un model simplu, care să se asorteze cu ambalajul setului. Cu aceiași ojă albă, am trasat dungile, apoi cu acrilice am desenat floricele simple și am lipit pietricele Swarovski. La final, am dat un ultim strat, cel de top coat pentru a sigila modelul. 
  Ca primă impresie, vă pot spune că straturile de ojă s-au usucat rapid, singurul care a durat puțin mai mult a fost lacul. Ca și rezistență, vă mărturisesc că manichiura am realizat-o miercuri după-amiaza (în ziua când am primit coletul) și a rezistat până sâmbătă. În condițiile în care am făcut treburi casnice ușoare + mult tastat. :D Nu mi-a sărit oja, doar a început să se mătuiască la colțuri. Mi-a plăcut foarte mult că nu a făcut bule și nici nu a crăpat oja pe suprafața unghiilor. În alte dăți, acestea erau vizibile din a 2-a sau a 3-a zi.
  Nu mă pricep foarte bine la acest gen de manichiură și sunt conștientă că nu am realizat-o perfect, dar per total sunt mulțumită și sper să vă placă și vouă. 


Pentru a fi la curent cu noutățile lansate de această firmă, vă invit să dați Like paginii Farmasi Romania și să vizitați magazinul online Farmasi.

Voi dețineți oje de la această firmă în colecție? Dacă da, sunteți mulțumite de ele?
Aștept opiniile voastre cu drag!

Pe curând!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu