16 iunie 2014

French water marble & stamped flowers

Bună,

  Nu am mai realizat de ceva vreme un model cu plăcuțe Konad, așa că astăzi a venit timpul să vă prezint unul mai vechi. A așteptat cumințel în folder-ul cu manichiuri nepublicate, timp de o lună. :D Am vrut totuși să contribui și eu la realizarea manichiurii și astfel am pregătit un french cu tehnica water marble. 
  Pentru modelul în apă, am folosit 2 oje Flormar: #300 și #402. Mi-am protejat degetele cu scotch din hârtie și cu benzi pentru french. Am aplicat ojă albă pe vârfuri și am amestecat la întâmplare cele 2 oje. Apoi am trasat linia de zâmbet cu vopsea acrilică neagră și am desenat un volănaș. Când totul s-a uscat complet, am acoperit partea cu modelul water marble cu benzile mici pentru french, pentru a le proteja de ștampilă. Am optat pentru plăcuța m73 de la Konad și oja specială de culoare neagră. 
  Pe fiecare unghie, am ștampilat modelul cu floricele, având grijă să nu acopăr french-ul. Eu am patul unghiei mic, dar pe unghii spațioase, pătrățoase...manichiura ar arăta mult mai frumos. ♥


Sunt curioasă dacă vă place ideea acestei manichiuri. 
Vă aștept părerile în secțiunea de comentarii.

O săptămână bună să aveți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu