23 iunie 2014

Ballerina nail shape & floral design

Bună fetelor,

  Încep săptămâna cu o nouă formă dată unghiuțelor mele și bineînțeles cu un model floral. De curând, mi-am făcut cont pe Instagram și am văzut că majoritatea blogărițelor de nail art, pregătesc astfel de modele cu flori. Pentru început, sper că nu v-am speriat prea tare cu noua formă. :)) Am aflat că este denumită Ballerina sau Coffin. Din păcate, pe mine nu mă avantajează unghiuțele pătrățoase și am preferat să încerc această combinație. 
  Să vă spun câteva cuvinte și despre model. Am început prin a aplica baza de la Farmec, pentru a-mi proteja unghiile. Pe arătător și inelar am dat 2 straturi din oja Essence Nude glam - Peach & cream. Iar pe celelalte unghiuțe, am folosit 3 straturi subțiri din oja texturată Nicole by Opi - I lilac gumdrops. Pe unghiuțele unde am realizat modelul, am aplicat înainte lac matifiant de la Flormar și am desenat florile. 
  E mare nebunie pe internet, cu tehnica Watercolor. Vopselele acrilice sunt diluate foarte mult cu apă și aplicate cu ajutorul pensulei, pentru a crea diverse modele florale și nu numai. În weekend, am încercat și eu această metodă. Nu mă pricep la desenat flori foarte realiste, dar sunt mulțumită de rezultat. :D


  După o săptâmănă în care a plouat încontinuu, ieri dimineața a ieșit și soarele. Am profitat de el, pentru a poza manichiura pregătită Sâmbătă.


 Cine vrea să mă urmărească și pe Instagram, mă găsește sub nickname-ul @miss.happy.and.her.nails


V-am pupat și vă doresc o săptămână cât mai însorită!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu