26 iunie 2014

4th of July nail art design + photo tutorial

Salut!

  Am revenit cu o manichiură nouă și un tutorial din poze. Zilele acestea, am pregătit un model special pentru Ziua Independenței a Statelor Unite, ce are loc pe data de 4 Iulie. Este prima manichiură de acest gen, deoarece în ceilalți ani nu am ținut cont de acest eveniment. Dar am observat că majoritatea vizitatorilor blog-ului meu sunt din străinatate și m-am gândit că tutorialul poate fi o sursă de inspirație pentru ei. ♥
  Pașii de care am ținut cont, sunt exact cei din poze. Am apelat la tehnica one stroke, pentru a realiza fundalul, ce reprezintă culorile steagului alb-roșu. Cu vopsea acrilică albă, am desenat steluțe fără a respecta o ordine anume. Pasul cel mai greu, a fost să "vânez" cu o scobitoare, glitter-ul mic albastru din top coat-ul Flormar Glitter GL07. Cu acesta am realizat conturul steluțelor pentru a le scoate în evidență. La final, am aplicat top coat și gata!


   Produse folosite: o pensulă pentru one-stroke, o pensulă subțire pentru trasat linii, culori acrilice și glitter mic.


 Așa arată modelul și pe unghiuțele mele. Singura diferență, este că la final am aplicat lac matifiant.


Sper să vă placă! 
Ne revedem Sâmbătă cu modelul pregătit pentru colaborarea Alfabet!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu