03 iunie 2014

29 de primă(veri)

Da, da, da,

   La mulți ani mie! Astăzi împlinesc minunata vârstă de 29 de ani. Ok, vârsta stă dovadă în buletin negru pe alb, dar la gândire nici pomeneală! :)) Trebuia să fac postarea, ca să vă arăt modelul special pregătit pentru această zi. Păi credeați că stau cu unghiile naked tocmai azi!? No, no, no! În weekend le-am făcut gigea, frumoase etc. 
  Am realizat cel mai rapid și simplu water marble, fără să folosesc scobitoarea. Pur și simplu, am dispersat culorile în apă și am scufundat pe rând degetele în bol. Pe mijlociu, am scris mare cu acrilice "La mulți ani!", iar inelarul a fost dichisit cu o prăjiturică și lumânări. 
  Oje folosite: Golden Rose Rich Color #47, Golden Rose Paris Summer Collection #252, #253 și #254. 


Nu vă mai rețin. Vă îmbrățișez cu drag și vă mulțumesc în avans pentru urări (cine are plăcerea să își rupă din timp și să mă citească). 

Happy birthday to me from me
XOXO 

Semnat: Mădă aka  
*postare programată

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu