27 mai 2014

Review teardrop studs from Born Pretty Store

Bună dragelor!

  Postarea aceasta este dedicată unui review, la țintele primite de la Born Pretty Store în urmă cu o lună. Am tot așteptat ca vremea de afară să fie mai blândă cu noi, ca să pot realiza un model de vară, într-o culoare energică, la care să adaug țintele oferite spre testare.
  Îmi doream astfel de accesorii și mă bucur că Alice a ținut cont de preferințele mele. Țintele au formă de lacrimă, 5 mm dimensiune și cu ajutorul lor se pot crea diverse modele. Au aspect mat și sunt disponibile într-o gamă variată de culori. Le găsiți aici, dacă sunteți interesate: 
 http://www.bornprettystore.com/90pcs-colorful-mini-drop-shaped-metallic-stud-nail-decoration-p-12153.html
  Cele primite de mine sunt fuchsia spre mov. În poze nu a ieșit exact nuanța lor reală, dar tot îmi plac. Am optat pentru oja Flormar nail enamel #420, un galben superb, aplicat în 2 straturi. Înainte să se usuce complet, am lipit câte o țintă pe fiecare unghie. Pentru că manichiura era prea simplă, m-am gândit să contribui la realizarea ei și astfel am desenat un model la întâmplare pe 2 degete.Țintele, au un mare plus din partea mea, deoarece pot fi refolosite dacă sunt îndepărtate și curățate cu grijă, fără să-și schimbe aspectul sau culoarea.


  De asemenea, vă informez că la o comandă dată pe site, puteți folosi codul BAX31 pentru 10% reducere la valoarea comenzii. Vestea cea bună, este că site-ul asigură transport gratuit internațional.


Vă plac astfel de accesorii pe unghii? 
Aștept părerile voastre în secțiunea de comentarii.
Pa-pa!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu