19 mai 2014

One stroke flowers nail art + sfaturi

Salut!

  Zic să începem săptămâna cu o nouă postare. De data aceasta, am pregătit tot o manichiură de primăvară, dar am apelat la tehnica one stroke. Am neglijat această tehnică în ultimul timp și tare mi-ar plăcea să învăț să realizez modele mai complicate. Din păcate, spațiul unghiilor mele este destul de mic și nu îmi permite să desenez flori elaborate.
  Dar m-am străduit puțin și am realizat câte o floricică și câțiva boboci, pe 2 unghii. Am folosit 3 oje, în nuanțe asemănătoare și anume: Golden Rose Galaxy #06, Golden Rose Rich Color #46 și Flormar Light Summer LS06. Cea din urmă este foarte translucidă, așa că am aplicat-o peste celelalte oje pentru a estompa din intensitatea lor. 
 În ultimul timp, am fost întrebată de multe fete, ce produse folosesc pentru a picta pe unghii. Mai jos am să vă răspund la întrebări și am să vă împărtășesc și câteva ponturi de care să țineți cont (dacă vreți). :)

Ce vopsele acrilice folosesc?
  Am 2 seturi, unul de la Daco, primit de la Ana Maria și unul de la Oumaxi. Ambele seturi nu depășesc prețul de 30-35 lei. De la fiecare, am anumite culori care îmi plac mai mult, așa că întotdeauna le folosesc combinate în funcție de necesități. 

Ce pensule folosesc?
  Am 2 seturi, ambele luate de pe Okazii. Un set format din 3 pensule, pentru realizarea liniilor fine și unul format din 4 pensule, pentru one stroke. Ambele sunt din păr natural. Acestea sunt mult mai calitative, față de cele cu perii din plastic. 

Sfaturi de care să țineți cont:
 Un alt pont pe care vreau să-l împărtășesc cu voi, este că folosesc lac matifiant. Pe unghiile unde vreau să pictez ceva, aplic înainte lac matifiant. De la oja obișnuită, suprafața unghiei este lucioasă și astfel culoarea acrilică nu rămâne pe unghie. Dar dacă aplicați lac mat înainte, culorile devin mult mai opace. Când am finalizat modelul, aplic lac obișnuit. Întotdeauna trebuie să diluați culorile acrilice cu apă. Consistența lor în tub este groasă și nu pictați frumos cu ele dacă le folosiți ca atare. Este necesar să puneți o cantitate mică pe un paletar (de mărimea unui bob de mazăre sau mai mic chiar) și să folosiți apă pentru a dilua culoarea și pentru a ajunge la consistența potrivită. Totul ține de practică. Nu este nevoie să luați o cantitate mare pe pensulă. Chiar dacă o anumită culoare, nu este suficient de opacă de la primul strat, lăsați să se usuce complet și apoi aplicați-l și pe al 2-lea. Astfel veți obține desene uniforme, fără goluri sau surplus de vopsea acrilică. :) Exemple: Angry birds, bicicletă, fructe, prăjiturele, desene animate.
  La desenele one stroke, culorile merg folosite exact așa cum sunt. Puteți viziona filmulețe pe Youtube, ca să înțelegeți mai bine. Sfaturile date mai sus, sunt pentru desene obișnuite, când vreți să pictați ceva anume.
   Sper că v-au ajutat sfaturile mele și data viitoare le veți pune în pratică. Mai ales fetele care m-au întrebat. Aș fi tare curioasă, să știu părerea voastră dacă veți încerca metodele mele. 



Spor la pictat unghiuțe!
O săptămână bună să aveți!

4 comentarii:

  1. TҺanks a lot for sharing this with all people you really
    recognizе what you're talking about! Bookmarked.
    Please also discuss witɦ my website =). We may have a
    link change arrangement between us

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey I know this is ߋff topic but I waѕ wondering if yоu қneԝ of
    any widgets Ӏ could add to my blopg thаt automatically tweet mƴ neѡеst twitter updates.
    Ι've been looking fߋr a plug-in likje thiѕ for ԛuite some time and ѡаs hoping mɑybe
    you woulԀ Һace some experience աith somethning lіke thіs.
    Pleaѕe let me κnow if ƴou rսn intо anything.
    I trulү enjoy reading ʏour blog аnd I looқ forward to ƴοur new updates.



    Αlso visit mу homepage :: agen sbobet yg resmi di indonesia Percayakan Pembuatan Akun Taruhan Bola Sbobet Di Kami Sbobet – Mirror Bola Super

    RăspundețiȘtergere
  3. For the reason that the admin of this web site is working, no uncertainty very rapidly it
    will be well-known, due to its feature contents.

    Check out my blog post ... sizzling hot deluxe graj

    RăspundețiȘtergere
  4. Tɦat is because the solution іs stronger and will leave ʏouг teeth very sensitive.
    Tɦiis proɗuct has an extremely high viscosity whiсh allows
    it to be placed into the mouthpiece or tray mսch easier than some of the other brands.
    Strips are nearly aѕ cheap, and a littlе bit ѕtronger thаn toothpastes.



    Haѵe a look at my homepage: professionall teetɦ whitening kits; ,

    RăspundețiȘtergere