12 mai 2014

O primăvară în nuanțe pastelate de la Golden Rose

Salutare fete dragi,

  După cum știți, primăvara este asociată cu nuanțe pastelate care se găsesc peste tot (accesorii, îmbrăcăminte și bineînțeles oje). De curând, cei de la Golden Rose România, au lansat nuanțe noi la lacurile de unghii. Și cum era de așteptat, am și adăugat câteva în colecția mea. :D   
  Noutățile le găsiți pe Cosmania, la prețuri decente. V-am arătat ojele pe pagina de Facebook, dar am atașat poza și aici.


  Ojele alese de mine, fac parte din colecția Golden Rose Summer Collection. (doar #235 și #236 nu sunt din cele noi). Au pensula normală, textură lejeră și sunt la reducere pe site, de la 6 lei la 4 lei/sticluța.
  Astfel de culori, necesitau o manichiură delicată care să reflecte cât mai bine primăvara. Am optat pentru clasicul french, doar că am folosit câte o culoare pe fiecare unghiuță. Ojele au fost aplicate în 3 straturi subțiri, pentru că am vrut să obțin opacitate maximă. French-ul l-am realizat cu ajutorul unei pensule fine și cu vopsea acrilică albă. Când s-a uscat, am desenat cu negru mici detalii filigranate pe vârful unghiilor pentru a crea un contrast frumos. 
  După aplicarea lacului de unghii, am lipit pietricele Swarovski în nuanța Aurora Boreale, cumpărate de pe Cupio. Le găsiți aici dacă sunteți interesate de astfel de accesorii. 


Eu zic că am reușit să aduc primăvara pe unghiuțele mele. Voi ce părere aveți?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu