08 mai 2014

Color Club (Halo Hues) - Over the Moon

Salutare!

  Dacă în urmă cu vreo două luni vă prezentam oja Miss Bliss de la Color Club, astăzi a venit rândul surioarei ei (Over the Moon). Am profitat de zilele senine din capitală și mi-am răsfățat unghiuțele cu această ojă holografică, într-o nuanța superbă de albastru strălucitor. Cred că pozele vorbesc de la sine și nu are rost să o laud. Se aplică fără probleme, se usucă rapid și rezistă cam 4 zile cu top coat. Pe 2 unghii, am folosit ojă neagră de la Golden Rose Rich Color #35 și am desenat cu instrumentul pentru puncte, floricele asortate. 
  Oja Color Club se poate comanda de pe Beauty In The Bottle, la prețul de 50 lei. Cam scumpă ce-i drept, dar vă spun sincer că nu se compară cu nicio altă ojă cu aspect holografic, încercată de mine până acum.


Vouă vă plac ojele de acest gen? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu