15 mai 2014

Bonjour, Paris!

Bună!

  Vremea urâtă de săptămâna aceasta, ne-a dat o stare melancolică tuturor sunt convinsă. Eu una am încercat să o alung, realizând manichiura de mai jos. Inspirația a plecat de la un colier cu pandantiv turnul Eiffel. De data aceasta, am realizat manichiura la mâna stângă, dreapta fiind "ocupată" cu alta. :)) Am vrut un model girly cu roz, trandafiri și sclipiri discrete. Texturata din poze este Golden Rose #63. 
  O ojă într-o nuanță delicată, datorită sidefului din compoziție. Pe degetul mijlociu, am aplicat Oriflame Neo Chic, nuanța Sugar pink, iar deasupra lacul sclipicios de la Flormar Supershine Miracle Colors U27. Cu vopsea acrilică neagră, am desenat turnul Eiffel într-o manieră cât mai simplă, că altfel nu am știut cum să-l fac. :)) Trebuia mai arcuit pe laterale, dar na...așa se întâmplă când te chinuie talentul cu mâna stângă. Pe arătător, 3 trandafirași peste oja texturată. Pe inelar, am ștampilat 2 buze și am scris interjecția: Oh-là-là! Iar pe degetul mic, am lipit o pietricică Swarovski. 
Voilà!


Vă aștept și Sâmbătă cu modelul pregătit pentru colaborarea Alfabet! 
Până atunci vă doresc o săptămână bună. Ce a mai rămas din ea. :P

Au revoir!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu