21 mai 2014

Baby turtles nail art

Bună!

  Astăzi a venit rândul unei noi manichiuri să ajungă "faimoasă" pe blog. :D Sunt sigură că v-ați obișnuit deja cu modele realizate de mine cu aer copilăresc. Dar la așa unghii mici și ciudate, nici că s-ar potrivi altceva. :)) Modelul a fost realizat ieri după amiază și pentru el am folosit doar produse Flormar. Am scos din sertar 4 oje și m-am pus pe treabă. 
  Ojele utilizate sunt: Flormar nail enamel #423, #424 și Flormar Black Dot BD02 și BD04 + top coat matifiant. Pentru că nu îmi place să încarc unghiile cu N straturi de lac, am preferat să folosesc 2 baze apropiate ca nuanțe cu ojele Black Dot. Când s-a uscat, am aplicat ojele cu glitter negru mat, într-un singur strat. La final, am folosit lacul matifiant tot de la Flormar pentru un efect mai interesant al manichiurii. Pe 2 unghiuțe am desenat cu acrilice, broscuțe țestoase care fug în toate direcțiile. 
  Design-ul a fost special creat pentru Ziua Mondială a broaștelor țestoase. Informația o știu de pe site-ul Nailpolis, care a și dat startul unei colaborări pe această temă. Ziua de 23 Mai este dedicată acestei specii, pentru conștientizarea și protejarea ei. Broaștele țestoase există pe pământ încă de dinaintea apariției dinozaurilor. Acestea au nevoie de condiții speciale de trai, principalele cauze de dispariție fiind schimbările climatice și mai ales omul.


Sper că v-am făcut să zâmbiți la vederea acestui model și de ce nu, să fie o sursă de inspirație pentru unele dintre voi.
De asemenea, vreau să le urez La Mulți Ani sărbătoritelor zilei!
 Pe curând! 

2 comentarii:

  1. Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick
    shout out and say I truly enjoy reading through your articles.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with the same subjects?

    Thanks for your time!

    my web blog save youtube video

    RăspundețiȘtergere
  2. Do you use the meta keywords on web pages then? I read told
    me to remove them a while a go as they are no use anymore
    Added to Reddit, they would find this interesting!


    Feel free to surf to my web site :: http://rriin.com/a-concise-examine-search-engine-optimization/ (http://blog.calypsowebad.com/wordpress/?author=3967)

    RăspundețiȘtergere