07 aprilie 2014

Yellow & gray water marble

Salutare!

  Revin cu ultima manichiură realizată la sfârșitul săptămânii trecute. A trecut o perioadă destul de mare, de la ultimul water marble postat pe blog și m-am gândit că este timpul pentru unul nou. Plus că mi se făcuse dor, deoarece la ultimele modele am folosit vopsele acrilice. 
  Așa că le-am lăsat deoparte și am ales 2 oje Flomar, într-o combinație interesantă. Am mers pe cromatica dintre galben-gri. Dacă galbenul redă luminozitate fiind o culoare îndrăzneață, griul este exact opusul. Sper să vă încânte alegerea mea și de ce nu să încercați o manichiură cu aceste culori.
  Primul pas a fost să aplic ojă albă ca bază, Flormar Supershine M103. Iar pentru manichiura în apă, am ales Flormar nail enamel #417 (gri) și Flormar nail enamel #420 (galben). Un strat de lac pentru luciu și cam atât! :D


O săptămână minunată să aveți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu