12 aprilie 2014

T.P.A. Group Challenge - Match your outfit

Bună fetelor,

  A sosit și penultima temă din cadrul colaborării The Polish Addict Group Challenge. Până acum aveam motive de bucurie, să pregătesc această postare în fiecare sâmbătă. Din păcate, săptămâna viitoare ajungem la finalul celor 32 de teme. Dar să nu ne întristăm și să vă spun câteva cuvinte despre tema de astăzi, Match your outfit. Regula, a fost să ne inspirăm de la un articol vestimentar. Zis și făcut! 

  În șifonierul meu se găsesc multe bluze cu imprimeuri, așa că nu am dus lipsă de inspirație. Am optat pentru cea mai recentă achiziție și anume un top din voal negru, imprimat cu buline, inimi și buze.
  Și de această dată am folosit oja neagră de la Golden Rose Rich Color #35 și top coat-ul matifiant, primit spre testare de la Cosmania. Sunt foarte mulțumită de el! Recomand aplicarea acestui lac matifiant, când doriți să realizați o manichiură desenată cu vopsele acrilice. Culorile sunt mai pigmentate și aderă mai frumos fără să crape. Cu instrumentul pentru puncte cu vârf mic, am aranjat pe suprafața unghiilor, buline albe. 
  Pasul următor, a fost să apelez la kit-ul Konad. Am optat pentru plăcuța m84 pentru a ștampila modelul cu buze. La final am desenat inimioare și am aplicat lacul mat. Un model simplu, ușor de realizat și care se asortează cu bluza. :D

Scuzați pentru pozele cu bliț, dar fiind înnorat afară...nu am reușit să fac poze la lumina naturală.

Pe această cale, le mulțumesc celor de la Cosmania, că mi-au oferit posibilitatea de a testa ojele Golden Rose.

  
  În încheiere, vă invit să le faceți o vizită și fetelor din grup care s-au alăturat acestei provocări.
xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu