02 aprilie 2014

Spring colors

Bună fetelor,

  În postarea aceasta vreau să vă arăt 2 oje potrivite pentru primăvara capricioasă de care avem parte. Am renunțat la manichiura cu fluturași, pentru a realiza un nou model în culori de primăvară. Cu ocazia postării, vă prezint și prima oja Moyra Pastel Shades. Colecția cuprinde 10 nuanțe pastelate, care pot fi găsite în magazinul online Moyra Shop, la prețul de 5 lei/buc. 
  Eu am ales-o pe #601, un verde pal cu textură cremoasă. Aceasta devine perfect opacă la al doilea strat aplicat, are un luciu frumos și se usucă rapid. Pensula este lungă și subțire, ca la majoritatea ojelor Moyra. Pe lângă aceasta, am optat și pentru o nuanță de portocaliu pal, Golden Rose Rich Color #43. Colecția Rich Color este printre preferatele mele. Toate nuanțele din această gamă sunt puternic pigmentate și au putere mare de acoperire de la primul strat. Pensula este lată și precisă, astfel că puteți acoperi unghiile dintr-o singură aplicare. Ojele Golden Rose, le găsiți pe Cosmania, la prețul de 8 lei/buc. 
  Când ambele culori s-au uscat complet, am aplicat lacul cu particule fine de sclipici de la Moyra #04. La final, am desenat flori asortate pe 2 unghiuțe și am sigilat modelul, cu top-coat cu efect de gel de la Golden Rose.


Vă aștept cu drag părerile și ne revedem Sâmbătă, cu modelul pregătit pentru colaborare.

xoxo


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu