27 aprilie 2014

Pink/Turquoise girly aztec nail art

Hei fetelor!

  Am neglijat blog-ul câteva zile, deoarece am avut parte de o săptămână intensă de muncă și nu am reușit să realizez nimic pe unghiuțe. Dar weekend-ul a fost tot al meu și am putut face ceea ce îmi place. :)
A fost un record pentru mine, să port timp de 5 zile aceiași ojă. :)) Ieri după amiază, am luat măsuri și am pregătit modelul de mai jos. 
  Este vorba despre o manichiură cu imprimeu aztec/tribal. Am folosit 2 culori minunate, care merg de minune primăvara. Rozul este de la Golden Rose Rich Color #46, iar verdele mentă este de la Flormar #424. Pe 3 unghiuțe, am realizat un gradient cu ojele menționate, folosind un burețel obișnuit. Tot pe unghiuțele cu degrade, am aplicat lac matifiant și am desenat la întâmplare cu vopsea acrilică albă. Din păcate, albul folosit de mine nu este pigmentat și a fost necesar să revin de 2-3 ori asupra modelului. 
  Până la urmă m-am decis să trasez linii fine negre pentru a-l scoate mai mult în evidență. Restul unghiuțelor au fost date cu oja Flormar și tot aici am aplicat ținte aurii de formă dreptunghiulară. La final, am folosit top coat-ul meu preferat de la Golden Rose Gel Look.


V-am pupat și vă doresc o Duminică relaxantă!
Voi ce purtați pe unghiuțe în acest moment ? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu