15 aprilie 2014

Golden Rose Rich Color 19 & 21

Bună!

  În ultimul timp, am făcut o mică obsesie în căutarea de poze pe internet. Mai exact, colaje care să-mi ofere idei pentru noi manichiuri. Cele mai îndrăgite de mine, sunt acelea în combinații interesante și captivante de culori. Așa s-a întâmplat și cu ultima manichiură pregătită. 
  Sursa de inspirație, a plecat de la un colaj de nuntă, unde 2 culori superbe sunt protagonistele: turcoazul și roșul. Din păcate nu am avut exact nuanța de turcoaz deschis, dar am folosit un ton mai închis. Cele 2 oje folosite sunt de la Golden Rose Rich Color #19 și #21. Cea din urmă, am primit-o spre testare de la Cosmania. Sunt fascinată de această gamă și m-am bucurat să adaug o culoare nouă, în colecție.
  Pentru azi am pregătit mai degrabă o manichiură mix & match. Pe 2 degete am realizat un water marble exact cu ojele menționate. La final, am lipit 2 ținte pictate cu aceleași oje. Modelul a fost protejat de un strat generos de top coat cu efect de gel de la Golden Rose.
 
 

Pe această cale, le mulțumesc celor de la Cosmania, că mi-au oferit ocazia pentru a 2-a oară să testez produsele lor.

Pentru a fi la curent cu noutățile și cele mai recente produse lansate de Golden Rose, vă invit să dați Like paginii Golden Rose România și să vizitați magazinul online Cosmania. Aceștia sunt importatori direcți ai brand-ului Golden Rose.

O seară frumoasă și o săptămână bună! Ce a mai rămas din ea. :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu