13 aprilie 2014

Easter is coming...

Salutare!

  Așa cum v-ați dat seama și din titlul postării, astăzi vă arăt singurul model pregătit pentru sărbătoarea Paștelui. Din păcate, timpul nu mi-a permis să realizez 2-3 manichiuri pentru perioada în care ne vom afla. Dar sper să vă placă abordarea mea și de ce nu să vă inspire.
  Am păstrat aceiași latura copilăroasă, așa cum v-am obișnuit...pentru că acesta este stilul meu. Întodeauna voi adora culorile pastel și cred că oricine le asociază cu primăvara și cu venirea iepurașului. Modelul de azi, presupune mai multe etape și am să încerc să le explic pe fiecare în parte. Pentru început, am realizat un water marble într-o manieră mai diferită, față de cele cu care v-am obișnuit până acum. 
  Am creat un fundal pastelat, pentru a integra detaliile din pasul următor. Pe unghia degetului mijlociu, am încercat să desenez un iepuraș. Iar pentru restul unghiilor, am fost inspirată de o felicitare găsită pe Google. Mi s-au părut tare drăguțe ouăle colorate legate cu șnur și fundiță. Așa că am realizat propriile stickere pentru unghii, în formă de ouă. 

Sursa de inspirație:

Ojele folosite la realizarea manichiurii în apă:

 
 Așa arăta water marble-ul fără restul detaliilor:


  Pe o folie de plastic, am dat un singur strat de lac de formă dreptunghiulară. Când lacul s-a uscat complet, am folosit kit-ul Konad pentru a ștampila diverse modele peste. Am dezlipit cu ușurință stratul de lac cu model, de pe folia de plastic. Apoi am început să decupez cu o forfecuța cu vârf subțire, forme rotunde de ouă. Pe unghiile cu model water marble, am desenat cu acrilice ouă colorate, asortate cu fundalul. Când s-au uscat, am lipit deasupra stickerele decupate. Astfel ouăle simple, și-au schimbat aspectul datorită detaliilor ștampilate pe stickere. La final, am desenat șnurulețe și fundițe pentru fiecare ou și am aplicat un strat generos de top coat cu aspect de gel de la Golden Rose.

Rezultatul final: 

 
Vă pup și vă aștept cu drag părerile! 
De asemenea, le urez La Mulți ani celor care astăzi își serbează ziua numelui sau onomastica!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu