22 aprilie 2014

Charming roses water decals from Born Pretty Store

Bună dragelor,

  Sunt bucuroasă să vă prezint manichiura de azi, deoarece este simplă, dar încântătoare. De curând, am primit spre testare câteva produse pentru unghii de la Born Pretty Store. Surpriza a fost când am găsit plicul chiar în cutia poștală. Sincer, nu credeam că vor ajunge. O lună și o săptămână a durat până la sosirea produselor. Dar să nu o mai lungim cu vorbă și să vă arăt manichiura de azi.


  Pentru început, am încercat abțibildurile pe bază de apă (water decals). Vă mărturisesc că a fost prima dată când am folosit aceste accesorii de unghii și le ador. Se aplică ușor și în câteva minute orice manichiură se schimbă total, datorită lor. A nu se confunda cu stickerele de unghii. Cele din urmă, au lipici special pe spatele modelului pentru a fi lipite.
  Inițial, trebuia să primesc un alt model cu floricele, dar am găsit acești trandafirași superbi în pachet. Modelul lor imită foarte bine pe cei realizați cu tehnica one stroke. Sunt frumoși și finuți și unde mai pui că sunt și la reducere pe site și pot fi găsiți aici:
 http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-sticker-transfer-sticker-charming-fantastic-rose-pattern-y037-p-6395.html

Instrucțiuni care se găsesc și pe spatele plicului, în limba engleză:
  1. se taie cu forfecuța modelul dorit;
  2. se ține în apă pentru 10-20 de secunde;
  3. se desprinde cu grijă de pe carton și se lipește pe unghie, în poziția dorită;
  4. înainte de a se aplica top coat, se tamponează ușor cu un șervețel peste model, pentru a înlătura surplusul de apă.
  

  Am ales să îi aplic pe 3 unghiuțe, unde am folosit o ojă nude de la Orkide. Iar pe restul am aplicat oja Flormar Wet look WL09. 


  De asemenea, vă informez că la o comandă dată pe site, puteți folosi codul BAX31 pentru 10% reducere la valoarea comenzii. Vestea cea bună este că site-ul asigură transport gratuit internațional. 


Voi ați încercat abțibilduri pe bază de apă?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu