22 martie 2014

T.P.A Group Challenge - Vamp Nails

Salutare!

  A sosit weekend-ul și bineînțeles și tema "Vamp nails" din cadrul colaborării T.P.A Challenge. Tema de astăzi nu a fost deloc pe placul meu... Nu mă reprezintă, iar modelul propus, nu arată așa bine pe unghiile mele. M-am gândit să folosesc roșu, deși nu îmi place. Nu port niciodată roșu pe buze și nici pe unghii. Mi se pare o culoare extrem de îndrăzneață, pretențioasă...care nu avantajează pe oricine.
  Sper că am reușit totuși să mă încadrez în temă, cu modelul de mai jos. Cu tehnica burețelului, am realizat un degrade negru-roșu. Mi-am dat seama destul de târziu că nu dețin accesorii pentru unghii care să se potrivească manichiurii, așa că am improvizat puțin. Peste degrade, am lipit ținte argintii în formă de lacrimă, apoi am aplicat Golden Rose Jolly Jewels #121, un lac bogat în sclipici roșu. Cu o scobitoare, am lipit pe marginea țintelor, perluțe caviar negre. Înainte să aplic top-coat, am desenat câteva detalii care seamănă cu mânerul unui pumnal. Cam așa arată manichiura mea de vampă. :))))
 



Vamp nails au pregătit și bloggerițele de mai jos. Așa că vă rog să le faceți o vizită și lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu