29 martie 2014

T.P.A Group Challenge: - Tutti frutti nails

Salutare!

  Nici nu îmi vine să cred ce repede a trecut săptămâna și a sosit o altă temă în cadrul colaborării The Polish Addict Group Challenge. Aceasta se intitulează "Tutti frutti". Astăzi voi admira modele vesele, fructate și extrem de colorate, la colegele mele. O astfel de manichiură am pregătit și eu, în culori tari și cu 2 oje dragi mie. Am aplicat Golden Rose Rich Color #19, o ojă albastră și foarte pigmentată. Tot aici, am desenat cu ajutorul acrilicelor, câteva fructe în miniatură. 
  Unghiuțele mele sunt destul de mici, așa că m-am chinuit puțin. Am desenat o banană, o lămâie și o căpșună (pe degetul arătător). Iar pe unghia de la degetul mijlociu, o felie de pepene, o pară și 2 cireșe cu frunză și codițe. Nu sunt eu mare talent la desen, dar m-a amuzat tema de azi și nu puteam să o ratez. Ca să nu încarc prea mult modelul cu fel și fel de fructe desenate, pe restul unghiilor am optat pentru Golden Rose Jolly Jewels #115. Mi s-a părut o alegere potrivită pentru manichiura aceasta. Este colorată și cu aspect yummy. :D


  Vă rog să le faceți o vizită și fetelor care s-au înscris la această temă.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu