15 martie 2014

T.P.A Group Challenge - Glam nails

Salutare!

  A mai trecut o săptămână... Din păcate pentru mine, a fost una îngrozitoare. M-am ales cu o gripă de toată frumusețea, care a venit la pachet cu toate simptomele: tuse seacă, febră, răgușeală și dureri de cap. Am luat antibiotice și degeaba... Starea mea nu s-a ameliorat niciun pic. Acesta a fost și motivul pentru care pur și simplu nu am mai avut putere să scriu pe blog și nici să pregătesc ceva pe unghii. Dar v-am urmărit pe fiecare în parte, că să nu rămân în urmă prea mult. 
  Așa cum v-ați dat seama, a venit rândul altei teme în cadrul colaborării The Polish Addict Challenge. Tema se intitulează "Glam nails". Pentru Sâmbăta aceasta, am avut de pregătit manichiuri care să ofere un aer fermecător și plin de strălucire unghiilor. Nu am realizat nimic complicat, ci doar un model plin de sclipiri care să se potrivească temei. 
  Am optat pentru unghiuțe nude și glitter. Ca bază, am folosit Orkide #691, o ojă care arată foarte bine și se aplică frumos. Pasul următor, a fost să aplic oja aurie, texturată de la Pierre Rene #08 la baza unghiilor (pe semilună). Am aranjat cu pensula, glitter-ul auriu (Gold flecked) și argintiu (Silver plated) de la Avon Color Trend. Am vrut să ofer aspectul de ploaie de sclipici. Nu este foarte vizibil acel efect, pentru că eu am patul unghiilor mic, dar sigur v-ați dat voi seama la ce mă refer. La final, am aplicat un strat generos de top-coat cu efect de gel de la Golden Rose.


  Vă invit și pe la celelalte fete, pentru a admira manichiuri glam:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu