26 martie 2014

Review & swatch Flormar Sorbet #04

Bună fetelor!

  Pentru postarea de azi am pregătit un review al ojei Flormar Sorbet #04. Cu 2-3 săptămâni în urmă, am vizitat standul Flormar și asupra aceste oje mi-a rămas privirea. Nu știam de colecția Sorbet și am fost surprinsă să văd că întreaga gamă cuprinde 5 culori. 
  Reprezentații brand-ului o descriu ca fiind o ojă cu "textură fină cu aspect de bomboane colorate". Nu prea văd o asemănare cu a bomboanelor. :D Cea aleasă de mine oferă o culoare intensă din 2 straturi, plină de strălucire. Oja are o nuanță captivantă de turcoaz, o fuziune de albastru-verde. Nu este necesar top-coat, fiind suficient de lucioasă după uscare. Pensula este normală și subțire. La capitolul rezistență stă bine din punctul meu de vedere. (3-4 zile). Eu oricum schimb manichiura la 3 zile, în funcție de inspirație și timp liber. Prețul unei astfel de oje este de aproximativ 15 lei.


sursă foto: www.makeup-spb.ru

Ce nuanță vă face cu ochiul din cele 5 ?

See ya!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu