04 martie 2014

Hummingbird & hibiscus flower nail art

Salutare!

  Pentru modelul de azi, m-am inspirat de pe Google, de la o altă manichiură care mi-a plăcut mult. Am încercat să pictez pe unghiuțe pentru prima dată, o pasăre colibri și trandafirul chinezesc. Nu am copiat modelul în totalitate, doar am recreat pasărea. Verdele mentă folosit ca bază, este de la Golden Rose Rich Color #44. Este una din ojele mele preferate din toate punctele de vedere. Cu ajutorul tehnicii one-stroke, am realizat florile de hibiscus și cam așa arată rezultatul final.   
  Fiind prima încercare, sunt mulțumită, dar se putea și mai bine. Cu timpul, sper să desenez florile cu tehnica one-stroke mai frumos. Pozele au fost realizate cu blițul, din păcate. Lumina naturală slabă, din cauza vremii urâte și telefonul meu nu se înțeleg. Oricât aș încerca să schimb setările, pozele nu ies deloc clare...


  Am găsit și câteva informații interesante despre aceste păsări minuscule și încântătoare. Eu recunosc că o știam doar pe a 2-a. :D

Știați că?

Ritmul inimii ei este de 1200 ori/min.?
Bate din aripi de 80 ori/sec.?
Dacă pasărea este filmată cu încetinitorul, bătaia aripilor ei seamănă cu cifra 8 răsturnată? (în matematică simbolizează infinitul).

Pa-pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu