18 martie 2014

Golden Rose Impression #04 & feathers

Bună,

  În postarea aceasta, vreau să vă arăt ce port pe unghiuțe și totodată să vă prezint și o ojă de la Golden Rose. Am primit-o spre testare și am folosit-o o singură dată la o manichiură simplă. Este vorba despre Golden Rose Impresion #04, o ojă alcătuită dintr-o bază transparentă, în care se găsește un amestec de fire/pene. 
  Oja conține fire albastre, oranj pastel și argintii holografice. Mai dețin o singură nuanță din gama aceasta și anume Golden Rose Impression #13. Din cauza firelor, am evitat să achiziționez mai multe, deoarece îndepărtarea ojei de pe unghii presupune multă răbdare.  Aplicarea ei, din păcate nu se realizează foarte ușor. Trebuie să aveți grijă când "manevrați" pensula, pentru a distribui uniform firele. Oja are tendința de a se îngroșa dacă se insistă prea mult. Gama cuprinde în acest moment 20 oje, în combinații interesante de culori. Recent au fost adăugate 2 nuanțe noi (#19 și #20). Înainte colecția dispunea de 18 oje cu fire.
  Pentru manichiură, am aplicat ca bază Flormar Pretty P 23. Pe unghiuțele mai spațioase, am realizat un degrade și am desenat cu acrilice 2 pene. Modelul a fost protejat cu un strat de lac, cu efect de gel de la Golden Rose.
 


Întreaga colecție o găsiți pe Cosmania, la reducere: 10 lei/15 lei (bucata).

O seară frumoasă să aveți!  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu